man_laptopCand privesti statisticile vizitatorilor esti dezamagit sa vezi ca acestia stau foarte putin pe site si nu interactioneaza prea bine cu continutul? Atunci ai o mica problema cu ceea ce oferi vizitatorului cand intra pe site si nu ai conversii care iti aduc profit. Este timpul pentru cateva schimbari care vor stimula vizitatorul sa fie mai activ pe siteul tau. Daca aplici cel putin o parte din strategiile prezentate, vei incuraja vizitatorul sa fie mai activ:

 01. Incurajeaza vizitatorii sa se inscrie pe lista ta de emailuri

Daca oferi vizitatorilor posibilitatea sa se inscrie intr-o lista de emailuri, la anumite intervale de timp poti sa le trimiti newslettere prin care ii incurajezi sa se intoarca pe site. Poti sa folosesti un serviciu de administrare si trimitere email precum SendMachine, iar in momentul cand ai o promotie, cupon sau continut valoros poti sa trimiti o campanie email.

 02. Ofera posibilitatea clientilor sa lase un review produselor

Pentru clienti este important sa ofere feedback la produsele pe care le-au achizitionat. Suntem intr-o era a internetului in care utilizatorii participa la construirea imaginii unui brand. Formularele de review se pot insera usor pe un site prin adaugarea unui cod sau instalarea unui plugin.

 03. Adauga siteului icoane pentru distribuirea continutului pe retelele de socializare

Retelele de socializare, precum Facebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, au o influenta mare in mediul online. Majoritatea utilizatorilor sunt obisnuiti ca atunci cand descopera un continut pe placul lor sa il imparta cu alti utilizatori. Inserarea in siteul tau a unor astfel de butoane iti vor aduce mai multi vizitatori si posibili clienti, brandul tau va deveni cunoscut si va avea impact si asupra SEO.

 04. Solicita comentarii la postarile de pe blog

Iti doresti ca vizitorii sa lase un comentariu la postarile de pe blog? La finalul articolului poti sa le adresezi o intrebare prin care ii determini sa isi exprime parerea referitoare la continut. Este o metoda foarte buna prin care vizitatorii vor fi activi si dupa ce parcurg postarile, mai ales daca incep sa comenteze mai multe persoane si se creaza o dezbatere.

 05. Solicita feedbackul utilizatorilor daca vrei sa lansezi un produs nou

Dupa cum am mentionat si la punctul 02 consumatorilor le place sa ofere feedback despre preferintelor lor si ar fi pacat sa se iroseasca o asemenea resursa valoroasa.

Daca iti propui sa lansezi un produs nou, poti sa le ceri un feedback clientilor sau vizitatorilor. Acest lucru iti poate asigura succesul, pentru ca poti sa vezi si partile negative ale viitorului produs, care le poti imbunatatii. Pe de alta parte vizitatorii vor avea senzatia ca preferintele si parerile lor conteaza si legatura cu ei va fi mai stransa.

 06. Foloseste recompense pentru a stimula repetarea accesarilor

Toate companiile importante recompenseaza loialitatea si nu fac acest lucru doar pentru simplul fapt ca nu au altceva de facut. Este din cauza ca aceasta metoda chiar functioneaza.

Creeaza un sistem prin care sa recompensezi utilizatorii si clientii fideli in functie de activitatea lor. Nu numai ca acestia vor ramane in continuare loiali, dar iti vor aduce clienti noi din recomandari.

 07. La finalul unei postari pe site, recomanda postari cu continut asemanator

Dupa ce un vizitator a terminat de citit un articol de pe blog si nu vrei sa il pierzi, stimuleaza-l sa mai petreaca ceva timp pe site prin afisarea la sfarsitul articolului a unor titluri de articole asemanatoare. Astfel va fi la curent cu tot continutul.

 08. Foloseste mai multe tipuri de continut

Diferiti vizitatori au preferinte diferite cand vine vorba de continut. Creeaza continut atragator folosind tipuri diferite precum text, poze, video sau combinatii intre ele. Astfel vei acoperi preferintele tuturor utilizatorilor.

 09. Foloseste o tema curata si intuitiva

Aspectul siteului conteaza foarte mult cand vine vorba de timpul petrecut de vizitator pe acesta. Este important ca utilizatorul sa gasesc repede ceea ce cauta si navigarea sa se poate face ”cu ochii inchisi”. Foloseste o tema oxigenata in care continutul sa poata fi diferentiat cu usurinta.

Scrie un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.