Am configurat casuta de mail dar nu functioneaza ce sa fac?

Craciun Calin
2018-10-31 11:31

Intra in setarile aplicatiei de mail si verifica setarile, sa corespunda cu cele de mai jos:

- utilizator e adresa de mail completa

- la Server/Hostname: mail.zooku.ro (atat la primire cat si la trimitere)

- la porturi sa fie:

Pentru primire POP3: 995 (Securizat prin SSL)
Pentru primire IMAP: 993 (Securizat prin SSL)
Pentru trimitere SMTP: 465 sau 587 (Securizat prin SSL/TLS)

- sa folosesti utilizator si parola atat la server-ul de trimitere cat si la cel de primire. Folosirea acestora nu este optionala.

- in cazul aplicatiei Outlook sa fie bifat "My outgoing server requires authentication"

- verifica parola (Se poate testa si accesand http://webmail1.zooku.ro )

- verifica sa nu ai un spatiu la parola/utilizator/hostname

- verifica corectitudinea adresei de mail si a informatiilor

Taguri: configurare, configurare mail, eroare conectare, eroare mail, eroare server mail
Apreciere medie: 0 (0 Voturi)

Nu poti adauga observatii