Am configurat casuta de mail dar nu functioneaza ce sa fac?

2019-06-04 09:18

Intrati in setarile aplicatiei de mail si verificati setarile, acestea trebuie sa corespunda cu cele de mai jos:

 

- utilizator e adresa de mail completa

- la Server/Hostname: mail.zooku.ro (atat la primire cat si la trimitere)

- la porturi sa fie:

Pentru primire POP3: 995 (Securizat prin SSL)
Pentru primire IMAP: 993 (Securizat prin SSL)
Pentru trimitere SMTP: 465 sau 587 (Securizat prin SSL/TLS)

 

- folosti conectare cu utilizator si parola atat la server-ul de trimitere cat si la cel de primire. Folosirea acestora nu este optionala.

- in cazul aplicatiei Outlook sa fie bifat "My outgoing server requires authentication"

- verificati parola (Se poate testa si accesand http://webmail1.zooku.ro )

- verificati sa nu fie spatii la parola/utilizator/hostname

- verificati corectitudinea adresei de mail si a informatiilor

- verificati conexiunea la internet


Apreciere medie: 0 (0 Voturi)

Nu poti adauga observatii