Am configurat casuta de mail dar nu functioneaza ce sa fac?
2019-06-04 09:18Intrati in setarile aplicatiei de mail si verificati setarile, acestea trebuie sa corespunda cu cele de mai jos:
- utilizator e adresa de mail completa
- la Server/Hostname: mail.zooku.ro (atat la primire cat si la trimitere)
- la porturi sa fie:
Pentru primire POP3: 995 (Securizat prin SSL)
Pentru primire IMAP: 993 (Securizat prin SSL)
Pentru trimitere SMTP: 465 sau 587 (Securizat prin SSL/TLS)
- folosti conectare cu utilizator si parola atat la server-ul de trimitere cat si la cel de primire. Folosirea acestora nu este optionala.
- in cazul aplicatiei Outlook sa fie bifat "My outgoing server requires authentication"
- verificati parola (Se poate testa si accesand http://webmail1.zooku.ro )
- verificati sa nu fie spatii la parola/utilizator/hostname
- verificati corectitudinea adresei de mail si a informatiilor
- verificati conexiunea la internet