Primesc mesajul "Nu se poate verifica identitatea serverului" ce sa fac?
2019-10-04 11:17In general acest mesaj este cauzat de un certificat SSL invalid. In cazul serviciilor de gazduire Email oferite Zooku, cel mai probabil s-a prelungit certificatul SSL al domeniului Zooku. Aplicatia Dvs. din cauza unei configurari necorespunzatoare, nu preia noile informatii.
Pentru a corecta problema si pentru a nu mai intampina acest tip de eroare, in setarile aplicatiei pe care cititi mesajele, verificati si reconfigurati setarile de mail, astfel incat sa corespunda cu cele de mai jos:
Servere / Hostname
Server primire POP3 / IMAP: mail.zooku.ro
Server trimitere SMTP: mail.zooku.ro
Porturi
Pentru primire POP3:
995 (Securizat prin SSL)
Pentru primire IMAP:
993 (Securizat prin SSL)
Pentru trimitere - SMTP:
465 securizat prin SSL sau 587 securizat TLS)
Articole asemanatoare
- Cum pot achita cu cardul o factura proforma?
- Care sunt setarile pentru configurare mail pe Iphone si alte terminale Apple?
- Mesajele unui partener important imi intra in Spam ce pot sa fac?
- Care e cauza codului de eroare " 554 5.7.1 Service unavailable ..... "si ce pot sa fac?
- Cum adaug filtre pentru email pe Roundcube?