Primesc mesajul "Nu se poate verifica identitatea serverului" ce sa fac?

2019-10-04 11:17

In general acest mesaj este cauzat de un certificat SSL invalid. In cazul serviciilor de gazduire Email oferite  Zooku, cel mai probabil s-a prelungit certificatul SSL al domeniului Zooku. Aplicatia Dvs. din cauza unei configurari necorespunzatoare, nu preia noile informatii.

Pentru a corecta problema si pentru a nu mai intampina acest tip de eroare, in setarile aplicatiei pe care cititi mesajele, verificati si reconfigurati setarile de mail, astfel incat sa corespunda cu cele de mai jos:

Servere / Hostname

Server primire POP3 / IMAP:    mail.zooku.ro

Server trimitere SMTP:                  mail.zooku.ro

Porturi

 

Pentru primire  POP3:

995 (Securizat prin SSL)

 Pentru primire  IMAP:

993 (Securizat prin SSL)

 Pentru trimitere - SMTP:

465 securizat prin SSL sau 587 securizat TLS)

 


Apreciere medie: 0 (0 Voturi)

Nu poti adauga observatii

Ai nevoie de ajutor?