Mesajele unui partener important imi intra in Spam ce pot sa fac?

Zoltan
2017-10-27 09:58

Trebuie analizat si gasit motivul pentru care mesajele primesc un scor ridicat si ajung in spam iar partenerul poate lua masuri pentru a le indeparta. In  general un mail poate primi un scor mare la filtre in cazul in care contine cuvinte cheie folosite de spameri, server-ul de pe care se face trimiterea este in blacklist-uri internationale, trimite de pe un server neautorizat.

In cazul in care partenerul nu poate lua masuri in timp util se poate seta o regula ca toate mesajele venite de la acesta sau de la domeniul acestuia sa fie puse in inbox. Pentru a face acest lucru acceseaza in browser webmail.domeniultau.tld. Alege aplicatia Squirelmail, introdu la “Utilizator” adresa de mail pe care doresti sa adaugi regula iar la “parola” parola casutei de mail. Dupa logare apas sus pe meniul “Filtru/Filters” si apoi “Add new rule”.
– la "Condition/Conditia" inlocuiti "Header" cu "Address" in meniul urmatoar algeti "From" -> "contains" sau "is" in functie de ce doriti sa filtrat.
– la “Action/Actiune” alegeti "Move to folder" si alegeti Inbox

- la "Aditional Actions" alegeti STOP, pentru a nu fi luate in considerare si alte reguli.
– dupa completarea campurilor apasati butonul “Add new rule/ Adauga regula noua”

Taguri: mail inbox, redirectare email, spam
Apreciere medie: 0 (0 Voturi)

Nu poti adauga observatii