Primesc mesajul "Cannot Verify Server Identity" ce sa fac?

2019-10-04 11:12

Mesajul pote fi cauzat de un certificat SSL invalid. In cazul serviciilor Zooku cel mai probabil s-a actualizat certificatul SSL al domeniului Zooku iar aplicatia dvs. din cauza unei configurari eronate, nu preia noile informatii.

Pentru a nu mai intampina acest tip de eroare, in setarile aplicatiei pe care cititi mesajele, verificati si reconfigurati setarile de mail, astfel incat sa corespunda cu cele de mai jos:

Servere / Hostname

Server primire POP3 / IMAP:    mail.zooku.ro

Server trimitere SMTP:                  mail.zooku.ro

Porturi

 

Pentru primire  POP3:

995 (Securizat prin SSL)

 Pentru primire  IMAP:

993 (Securizat prin SSL)

 Pentru trimitere - SMTP:

465 sau 587 (Securizat prin SSL respectiv TLS)

 

 


Apreciere medie: 0 (0 Voturi)

Nu poti adauga observatii

Ai nevoie de ajutor?