Deoarece conturile de mail sunt asaltate zilnic de mesaje de tip SPAM posibilitatea blocarii unei adrese de mail este foarte utila si benefica. Un astfel de filtru se poate implementa cu usurinta de fiecare utilizator de servicii Email Zooku accesand “Webmail“.

Pentru a crea un “Filtru” urmatii pasii de mai jos:

Accesati

Pentru a accesa contul dumneavoastra introduceti la “Utilizator” adresa dumneavoastra de mail iar la “parola” parola casutei de mail

Dupa logare apasati sus pe meniul “Filtru/Filters” si apoi “Add new rule

 

In urmatoarea fereastra va trebui sa faceti urmatoarele setari:

In functie de preferinte la “Condition/Conditia” alegeti:
Header pentru ca regula sa se aplice in functie de continutul headerelor mesajului
Adress pentru ca regula sa se aplice mesajelor venite de la o anumita adresa
Body pentru ca regula sa se aplice continutului mesajelor
Envelope pentru ca regula sa se aplice celui care se semneaza ca expeditor

La al doilea camp alegeti FROM pentru ca regula sa se aplice mesajelor primite
La al treilea camp selectati una din urmatoarele regulli:
contains regula se aplica daca mesajul contine o adresa sau un anumit cuvant
IS regula se aplica daca mesajul contine exact o adresa, cuvant sau fraza
matches regexp regula se aplica daca continutul contine o expresie identica
La campul patru introduceti adresa de mail, cuvantul sau expresia dupa care doriti sa se efectueze filtrarea

De exemplu pentru a bloca o adresa de mail veti seta: Adress – FROM – IS – adresa@domeniu.tld

La “Action/Actiune” veti seta ce doriti sa se intample cu mesajul asupra carui va actiona filtrul:
Move to Folder mesajul poate fi mutat automat intr-un folder (Spam/Trash)
Reject mesajul este respins si ii puteti transmite o atentionare
Discard mesajul este blocat

– dupa completarea campurilor apasati butonul “Add new rule/ Adauga regula noua

Scrie un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *