Organizezi BlackFriday 2018 ?
La fel cum duci masina la o verificare in service inainte sa pleci la mare, tot asa ar trebui sa iti dichisesti site-ul inainte de marele Black Friday.
An de an, parca tot mai tare se simte atmosfera de Black Friday: comerciantii se iau la tranta pentru cele mai bune oferte, cumparatorii stau cu cafeluta si mouse-ul pregatite pentru primul click, curierii se roaga sa scape cu bine si din aceasta incercare.
Marea sarbatoare a cumparaturilor la pret redus se apropie cu pasi repezi. De aceea e foarte important sa te asiguri din timp ca ai toate resursele necesare astfel incat campania sa fie un real succes.
Pregateste-ti site-ul pentru vanzari mai mari
Stabilitate, performanta, agilitate. Acestea sunt lucrurile la care trebuie sa te gandesti cand vine vorba de o campanie majora de vanzari, unde site-ul tau are de trecut un examen important.
De aceea, iti dam o mana de ajutor in crestearea perfomantei site-ului tau, astfel incat business-ul tau sa exceleze, iar vanzarile sa fie record.
Indiferent ce pachet de gazduire ai la Zooku, iti oferim un mega discount folosind codul BlackFriday2018 pentru upgrade la unul dintre pachetele de mai jos, special alese pentru aceasta ocazie:
14.07 euro
12.00 euro
8.04 euro
10.95 euro
7.34 euro
6.95 euro
4.66 euro
4.66 euro
13.37 euro
Scrie-ne un mesaj, sau intra in contul tau, selecteaza domeniu dorit si foloseste cuponul BlackFriday2018 pentru a comanda upgrade-ul la unul dintre pachetele de mai sus.
Oferta este valabila in luna Noiembrie, pentru primii 100 clienti care comanda upgrade la pachetele mentionate.
Discountul nu se aplica pentru pachete noi, ci doar pentru upgrade.
Reteta de succes pentru un Black Friday reusit
- Planificarea e esentiala.
Nu e gresit sa te gandesti la reducerile de toamna inca din luna Martie. Cu cat planifici mai devreme, cu atat mai bine vei putea sa te organizezi. Vei avea timp sa planifici cele mai bune promotii, astfel incat sa maximizezi potentialul de vanzari, gandindu-te in detaliu la fiecare amanunt.
- Invata din greselile anilor trecuti
Daca nu esti la prima campanie, cu siguranta ai una sau mai multe experiente mai putin placute acumulate in anii anteriori. Gandeste-te: ce n-a mers bine? Unde ai gresit? Din ce cauza crezi ca s-au produs evenimentele negative? Noteaza-ti experientele de la fiecare Black Friday, de0arece e distanta mare intre ele si s-ar putea sa omiti lucruri esentiale. Compara notitele din anii precedenti si foloseste-le ca sursa de inspiratie pentru viitor.
- Hostingul este pregatit sa faca fata traficului?
O campanie de proportii mari necesita resurse pe masura. Discuta cu furnizorul care iti asigurahostingul, cere sfaturi cu privire la resursele alocate sau solicita temporar un upgrade astfel incat sa eviti o potentiala catastrofa. Foloseste codul BlackFriday2018 pentru upgrade la unul dintre pachetele de mai sus si echipeaza-ti site-ul cu tot ce ii trebuie.
- Informeaza potentialii cumparatori din timp
Oricat de banal ar suna, un plan strategic cu privire la informarea cumparatorilor este esential. Cumparatorii trebuie sa stie ca si tu participi la marea sarbatoare a cumparaturilor, insa trebuie sa faci in asa fel incat sa te asiguri ca inca vor mai avea ce cheltui pana cand se lanseaza campania.
Iata ce poti face:
– Ofera posibilitatea cumparatorilor sa isi salveze produsele preferate in liste, inainte de a se da startul la reduceri
– Incurajeaza vizitatorii site-ului tau sa se aboneze la promotii si mesaje publicitare din timp, astfel incat sa nu rateze cele mai bune preturi
– Apeleaza la revanzatori. Daca business-ul iti permite, bate palma cu revanzatori care iti pot aduce si mai multe comenzi.
- Foloseste-te de email marketing din plin
Ce ne-am face fara email in ziua de astazi? Cum viitorul se intrezareste pe telefon, emailul este primul lucru pe care il verifici pe acest dispozitiv.
Nu rata ocazia sa-ti informezi cumparatorii cu cateva zile inainte de campanie. Putina adrenalina inainte de marea alergatura nu strica. Prezinta-le doar sumar ceea ce urmeaza sa fie. Cupoane sau coduri de reduceri valabile pentru abonatii on-line. Poti folosi serviciile e email marketing SendMachine pentru rezultate deosebite.
- Nu uita de telefoanele mobile
Una din patru persoane isi va plasa comenzile de pe telefonul mobil. Tendinta este in crestere an de an, motiv pentru care trebuie sa-ti optimizezi site-ul si pentru telefon.
Testeaza rata de raspundere, viteza de incarcare, comoditatea in utilizare. Viitorul e pe telefon.
- Socializeaza cu potentialii cumparatori
Foloseste orice unealta ai la dispozitie pentru a fi mai aproape de clientii tai. Canalele de socializare sunt deliciul curiosilor, aventurierilor, singuraticilor, asa ca folosete-te de mediul online pentru a fi cat mai aproape de clientii tai. In plus, promoveaza-ti campaniile ce urmeaza, anunta-ti tipurile de reduceri, categoriile de produse/servicii care vor intra la reducere, pe canalele media. Toata lumea are un smartphone acum. De ce sa nu profiti de asta?
- Transforma un client nou, venit de Black Friday intr-un client loial.
Fa in asa fel incat experienta unei simple cumparaturi sa fie cea mai grozava, indiferent ca e in mediul online sau in magazin. Informeaza-ti clientii despre termenele de livrare, actualizari ale comenzii si politica de retur. Sunt clienti care au abandonat cosul de cumparaturi? Creeaza mesaje scurte dar prietenoase si intreaba-i daca le-a placut experienta avuta pe site.
In concluzie, nu doar Black Friday nu e singura sarbatoare cu potential comercial mare. Imediat dupa, urmeaza Cyber Monday, unde nebunia continua. Un nou val de reduceri pentru cei care inca mai au energie si bani pe card. Dar asta nu e tot. Dupa Cyber Monday, se da oficial startul la febra cumparaturilor de Craciun.