Află cum poți să folosești TikTok pentru creșterea afacerii tale
Ai un business profesional și nu știi dacă TikTok e locul potrivit pentru promovare?
În articolul de mai jos vom dezbate avantajele celei mai populare platforme de social media la ora actuală: TikTok. Avocați, medici chiar și antrenori de fitness utilizează cu succes TikTok pentru expunere.
De ce nu e obligatoriu să ai mulți abonați pentru a fi popular
Ești pentru prima dată pe TikTok sau începător? Nu e motiv de îngrijorare, deoarece nu e necesară o bază de date mare de urmăritori că să ai succes.
TikTok folosește un algoritm, nu se bazează pe abonați când afișează conținut nou. În momentul în care un utilizator încarcă un videoclip nou, e automat postat pe pagina “Pentru tine” . Este meniul principal ce se afișează utilizatorilor de TikTok când deschid aplicația. Dacă videoclipul prezintă interes în primele secunde și userul nu trece la alt clip, e marcat că și conținut relevant.
Acest lucru înseamnă că poți deveni popular în doar câteva minute, postând videoclipuri ce ajung să fie populare sau chiar virale. Primele 3 secunde sunt vitale și sunt suficiente pentru a capta atenția vizitatorilor. Odată depășit acest prag, va creste numărul de vizualizări, de urmăritori și încet-încet va crește gradul de popularitate.
Ce poți obține din promovarea pe TikTok
- Expunere pe un canal popular
Orice platformă de social media pe care alegi să te promovezi iți vă aduce rezultate, pe măsura prezenței tale. Trebuie să tii cont de faptul că succesul nu vine imediat, ci crește gradual, pe măsura postărilor tale, a loialității abonaților tăi.
Totuși, nu strică să încerci, mai ales pentru că e cea mai populară platformă de social media de la ora actuală.
- Sursa de venituri
Cu siguranță ai auzit despre puștii-minune ce devin populari peste noapte pe TikTok. Sclipirea de geniu e în oricine, trebuie doar profitat de ea. Prin postări și promovare către nișa ta de clienți, vei crește numărul de abonați, iar în scurt timp loialitatea lor se va transforma în câștig, pentru tine.
- Esti în trend
Dacă postezi conținut interesant, ajungi pe pagina “în trend”. E greu să reinventezi roata, dar trebuie să faci în așa fel încât să postezi ceva inedit, atractiv, care să stârnească interesul pentru produsele sau serviciile tale. Odată ajuns pe pagina “În trend”, ți-ai asigurat un flux imens de vizitatori ce pot deveni clienți. Te poți inspira de la antrenorii de fitness, care zilnic postează antrenamente, rețete, sfaturi utile. Chiar și dacă nu faci sport, tot o să te uiți peste o rețetă de brioșe cu ciocolată ce nu are atât de multe calorii.
- Postezi tutoriale
E plin internetul de tutoriale despre absolut orice, de la schimbarea unui bec la mașină până la idei de renovare apartament. De ce să nu postezi și tu un tutorial sau chiar mai multe, despre produsele sau serviciile pe care le vinzi? Prin tutoriale, înveți clienții să folosească produsele dar te și faci cunoscut.
- Creezi conexiuni
Prin conținutul postat, poți găsi alte canale ce postează produse sau servicii similare cu tine. Te poți alătura lor, puteți colabora sau chiar faceți schimb de experiențe.
Posibilitățile sunt nelimitate. Fie că te axezi doar pe o nișa sau țintești un grup general de clienți, TikTok poate fi utilizat atât ca sursă de informare cât și ca unealtă de marketing. Iar dacă dorești să fii și mai aproape de clienții tăi, poți folosi platforma noastră de Email Marketing, SendMachine.com pentru a trimite cele mai atractive newslettere, gratuit!