Pregătește-ți business-ul pentru Ziua  Îndrăgostiților !

Fie că ești fan Dragobete sau Valentine’s Day, anul acesta buisness-urile au primit o lovitură grea în prag de sărbătoare: hoteluri închise, birouri goale, restaurante care se zbat între faliment și supraviețuire.

Restricțiile anti-COVID19 se resimt la nivel mondial, însă am pregătit pentru tine câteva sfaturi utile astfel încât să te bucuri de o sărbătoare altfel.

Pregătește-ți strategia online

Ai o afacere ce nu poate fi deschisă în perioada asta? Nici o problemă. Se mută online.

Planifică-ți strategia de marketing din timp

Fie că vorbim despre Valentine’s Day sau Dragobete, sărbătorile prind tot mai mare avânt pe meleagurile noastre. Trebuie să ții pasul cu tendințele tinerilor amorezi și nu numai.

Valentine’s Day e pe 14 februarie, Dragobetele pe 24, însă clienții caută cadoul perfect pentru perechea iubită, cu mult timp înainte. Bineînțeles, mai sunt uitucii, cei ocupați, sau cei care așteaptă până în ultima clipă.

Indiferent care e grupul țintă, pregătește campaniile promoționale cu până la două săptămâni înaintea sărbătorii. Astfel, clienții vor avea timp suficient să facă alegerea cadoului perfect.

Comunicarea prin email

Ține legătura cu potențialii clienți tăi prin email și trimite campanii publicitare. Platforma noastră de email marketing SendMachine.com îți vine la îndemână când ai de trimis o campanie rapid, fără prea multe bătăi de cap.

Poți profita de ocazie să le oferi ceva în plus clienților tăi: costuri promoționale de livrare pentru comenzile online, sau cupoane de discount pentru cumpărături ulterioare.

Conținut generat de utilizatori sau “User-generated content”

Poți profita de Vlentine’s Day și să stabiliesti legături mai strânse față de clienți sau să câștigi follow-eri pe rețelele de Social Media:

  • organizează concursuri pe Instagram sau Facebook în schimbul unor like-uri sau distribuiri la produsele promovate de tine
  • invită clienții să posteze poze sau impresii folosind produsele tale. Case mari de modă folosesc metoda cu succes

Sunt idei simple, însă eficiente dacă dorești să îți mărești portofoliul de clienți și să faci un pas în fața concurenței.

Magazin Online

Magazinul e închis sau suferă din cauza restricțiior? E timpul să îl muți online.

Îți recomand să îl faci cât mai ușor de folosit, atât de pe calculator cât și de pe telefon. Este posibil ca utilizatorii să fie în mare grabă, iar un proces complicat de comandă și plată i-ar putea face să îşi piardă răbdarea. Încearcă varianta de comandă fără autentificare. Clienții câștigă timp prețios, tu câștigi mai multe comenzi.

Asigură-te că ai un site funcțional. Îți punem la dispoziție servicii de hosting de cea mai bună calitate, performanță optimă și suport pe care să te poți baza la nevoie.

Poți crea pe site secțiuni separate pentru Dragobete sau Ziua Îndrăgostiților, astfel încât clienții să găsească mai ușor ceea ce caută.

Asigură-te că produsele tale au suficiente imagini și detalii. Lipsa informațiilor complete e destul de frustrantă pentru clienți, mai ales când e vorba de cadouri. Eviți astfel retururi pe motiv că nu corespund mărimile sau descrierile.

Planifică-ți strategia de livrare

Anul acesta sunt mult mai multe afaceri concentrate pe mediul online, volumul comenzilor fiind mai mare comparativ cu anul trecut. Asigură-te din timp că poți livra toate comenzile în timp util și ia-ți măsuri de backup în cazul comenzilor întârziate, urgente, pe ultima sută de metri.

Lărgește-ți orizonturile

Trebuie să ții cont de faptul că nu doar îndrăgostiții cumpără cadouri de Valentine’s Day sau de Dragobete:

  • personanele singure, care încă nu și-au găsit perechea. Cine spune că dacă ești singur nu trebuie să ai parte de puțin răsfăț?
  • prietenii și familia: cel mai mult timp l-am petrecut în familie. Mici simboluri de apreciere mai schimbă rutina și aduc mereu o bună dispoziție
  • animale de companie: ele de ce să nu se bucure de ceva deosebit, sau să fie recompensate pentru că ne-au fost mereu alături?
  • neimpresionații: să nu îi neglijăm pe cei care nu se lasă impresionați de inimioare, ursuleți de plus, trandafiri și ciocolată. Această categorie adoră cadourile sarcastice, umorul piperat.

Concluzia?

Valentine’s Day sau Dragobete? De ce nu ambele? Indiferent de preferințe, anul asta iubirea plutește online!

Autor Brandusa Moldovan

Sunt membra a echipei Zooku Solutions, iar scopul meu este sa iti ofer informatii folositoare in desfasurarea activitatii, configurarea setarilor site-urilor sau aplicatiilor folosite de acestea.

Email | Web | Twitter | Facebook | Alte articole de

This article has 2 comments

  1. Tanc

    Eu cred ca trebuie ceva diferit pentru a impresiona clientul. Este deja satul de aceleasi mesaje, dar mersi de sfaturi sunt foarte bune!!

  2. Brandusa Moldovan

    Total de-acord! Mereu este loc pentru imbunatatiri, pentru ceva nou.

Scrie un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.