Solicita postare in SEAP/SICAP

Zooku este inregistrat in platforma Sistemului Electronic de Achizitii Publice (SEAP/SICAP), unde sunt disponibile pentru achizitie diverse servicii oferite de Zooku, precum achizitie de domenii, servicii de gazduire web, certificate SSL sau servicii de trimitere email marketing.

Pentru a primi informatii detaliate despre achizitionarea serviciilor Zooku prin intermediul SEAP, te rugam sa folosesti formularul de contact de mai jos.

Protejat de reCAPTCHA conform Politicii de confidentialitate si a Termenilor si conditiilor acestuia.

Despre Sistemul Electronic de Achizitii Publice

Sistemul Electronic de Achizitii Publice (S.E.A.P.) reprezinta o platforma informatica de utilitate publica, accesibila prin intermediul internetului la adresa www.e-licitatie.ro. Acest sistem este utilizat cu scopul de a desfasura achizitii publice prin modalitati electronice, oferind astfel o cale moderna si eficienta pentru procesul de achizitionare.

Procedura de achizitie prin SEAP

Pasul 1

Selectarea Serviciilor Zooku Dorite
Cautati pe site-ul nostru www.zooku.ro, serviciul sau serviciile pe care doriti sa le achizitionati.

Pasul 2

Trimiterea formularului de postare in SEAP/SICAP
Dupa ce ati identificat pe site-ul nostru serviciul dorit, completati formularul de solicitare postare in SEAP/SICAP. In aceasta etapa, formularul ajunge la noi si veti fi contactat de catre echipa noastra de vanzari.

Pasul 3

Publicarea serviciilor in SEAP/SICAP
In momentul in care stim exact ce servicii doriti sa achizitionati, acestea vor fi înregistrate in platforma SICAP-SEAP.
Aceasta etapa va permite sa le cumparati direct din sistemul electronic de achizitii publice.

Pasul 4

Achizitia serviciilor in SEAP/SICAP
Odata ce ati identificat serviciile dorite pe platforma SEAP/SICAP, initiati procedura de achizitie, urmand cu strictete pasii indicati de sistemul SEAP/SICAP.

Date de contact
Denumire participant: Zooku Solutions SRL
Cod Unic de Inregistrare: RO21917996
Nr. de ordine in registrul comertului: J26/849/21.12.2010
Sediu: Str. Iuliu Maniu, Nr. 14, Cod postal: 540030,
Targu Mures, Jud. Mures, Romania
Tip: Ofertant
Telefon:031-7104216
E-mail: sales@zooku.ro

In cadrul SEAP, achizitiile directe se bazeaza pe catalogul de servicii stabilit de Zooku. Veti putea initia o achiziție de tip cumparare directa prin simpla alegere a unui serviciu din catalogul nostru.

Pasul 5

Procedura de cumparare in sistemul SEAP
I. Initiere achizitie - selectati produsul/serviciul dorit si conditiile de plata.
In acest pas, aveti posibilitatea de a stabili si o data limita pana la care ofertantii pot inainta raspunsurile lor.

II. Decizia ofertantului - la primirea cererii, acesta are la dispozitie doua optiuni distincte:
a. Poate sa refuze cererea, completand in acest caz si motivul detaliat al refuzului.
b. Are posibilitatea sa accepte cererea, iar in cazul in care Zooku nu completeaza valori pentru eventuale cheltuieli suplimentare sau discount-uri, pretul de vanzare va coincide cu pretul din catalog.

III. Emiterea Facturii - dupa finalizarea achizitiei in cadrul SEAP, Zooku va genera factura corespunzatoare si o va pune la dispozitia clientului, prin email.
Activarea serviciilor se va realiza dupa ce plata a fost confirmata.
Ai nevoie de ajutor?